shuu människor


idag har jag inte pluggat ett skit faktiskt. fast jag känner att jag kunde fan ha tagit en liten repetition av matten vi gått igenom den senaste tiden. ska ju fan ha prov på tisdag :( bläää...
iaf badade inte så länge sen sjukt skönt. massa skumm och bubbler :)  sitter nu och försöker komma på vad jag ska ha för kläder till mamma i helgen. så skönt att bo i stan på helger, nära hem och så. tuben går 24/7 också så de e riktigt najs. men men... ska nog ta med mig lite party kläder ska ju så klart dra ut img eller lördag. iaf en av dagarna andra av dagen ska jag sitta hemma med jimmie och matilda och mamma ska ut och parta med sin kompis helen.. om ni nu ville veta det.

iaf nu ska jag välja lite mer kläder och så.. vi hörs sen




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback