svininfluensan?


hej hej,
sorry för dålig uppdatering men har i princip legat i sängen och sovit hela dagen. i morse var jag hos läkaren och gjorde blodprov och skit. har antagligen inte svinis men nu är jag med i riskgruppen att få det eftersom jag är jätte sjuk. har nått virus i kroppen och migrän och massa annat bajs.
så vad tycker ni? ska jag jag vaccinera mig efter att jag blivit frisk eller ska jag fortfarande ta risken och typ kunna blir smittad men ändå inte. jag har ju hört att vaccinet ger mkt starka bivärkningar, den innehåller även bakterier från fågelinfluensan samt qvicksilver. hur bra låter det liksom? :/

iaf sen kom jimmie förbi hit och köpte med sig lite grjer till mig. cola light, fantiish,ostbollar,plopp och twix :) hahah älsklingen vet verkligen vad jag gillar ? (a) brukar rensa hans ostbollar hemma :D haha tack så jätte mycket hjärtat att du kom förbi det betyder så enormt mycket. faktiskt så måste jag säga att jag mådde bättre när han var här. garva lite och så hade jag närheten liksom. och så tänkte jag inte så mkt på de att jag har ont i hela kroppen och så. fick ju även lite massage av min älskade :)

aja dags för mig att smälla i mig lite piller, dricka en multivitamin brus tablett och sen sova lite.

juste ska svara på era frågor ni ställt nu också :)

NYC 2008



Kommentarer
mandy

ta inte sprutan den är obehaglig. kan typ döda dej tusen gånger mer än svinis! eller nått jag vet inte. men ta den inte. nej nej nej nej nej nej nej nej nej

nej



nej

2009-11-23 19:28:11
URL: http://ladymandy.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback