underbar dag :D


okey, märkte inte så länge sen att det är fredag den 13 idag, haha lite efterblivet kanske när det redan ifs är den 14 men men.
från och med nu tror jag inte att all otur händer på fredagar den 13. visst är man inställd och vet att det är just fre.13:de så brukar det hända grejer men jag har inte varit medveten om det och min dag har verkligen varit perfekt. :) ååh är verkligen överlycklig :) hahah jimmie är helt efterbliven och låg och tog bilder på mig när jag sov och skit, de vart inte fina alls men liksom själva grejen att han ens gör det :D ååh vad jag är lycklig. visst många kanske tycker att jag är helt beng i huvet när jag säger att jag är lycklig med den människan och älskar honom över allt annat. men idag märkte jag att vi kan klara allt. från längst ner på en jävla botten börjar vi ta oss längre och längre upp och jag hoppas att allt mellan oss kommer bli bättre än någon sin förr.
btw, första dagen utan ett ända gräl :D wiiihuuuu jag e fan kär i jäveln på riktigt!


dags för mig att sova... godnatt :)

haha ser ut som en docka i aniktet :)

/ världens lyckligaste Anja



Kommentarer
Anjas man

tack för en underbar dag baby love you<333333333333333

2009-11-14 01:10:54

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback