svar på frågestunden



Adam

*Hur gammal var du när du förlorade oskulden? Ångrar du första akten?
*Hur många har du haft sex med?

svar: de var på sommarlovet mellan 8-9 :) nej jag ångrar det ej!

10 st

robbin

cola/fanta
öl/cider
sommar/vinter

svar:
cola light
cider
sommar

 

louise

vart vill du nå med din blogg?

svar: egentligen ahr jag ingen speciell baktanke med min blogg, startade min första för ca 1 år sedan bara för att ha den som en dagbok. självklart skulle jag vela ha många läsare, fans m.m. men come on inte dagdrömmer jag om det direkt.

 

Anna ;)
hur gammal är du?:)


svar: jag fyller 18 år den 1 oktober! :D :D:D:D:D:D

 

Malin
allt bra med dig idag? :)

svar: jo tack livet rullar på, men självklart har jag en dålig dag idag. annars allt okey :)

 

wilma
göru?

svar: jag sitter och svarar på frågor från frågestunden

 

Sara
hur gammal är du?
var bor du?

svar: som sagt, fyller 18 den 1 oktober.
jag bor med min pojkvän i bromma, mamma i odenplan och pappa i haninge. flyttar runt ltie hur jag vill

 

maria
vad är det bästa du vet ?
hur länge har du bloggat ?

svar: första frågan var ju en kluring, men jag älskar att umgås med vänner och grabben! :)
jag har bloggat i ca 1 år

 

Sofia
Tycker du att man ska skaffa sig en egen uppfattning om folk? ;) Haha

 

svar: klart som faaaaaan! :D

maja graaf
hur många gånger har ni varit otrogna mot varandra?
vad hände med dina gamla vänner caroline stffi hanna ? vad tycker du om dom

Tycker du att din pojkvän blivit fetare?

svar: jimmie har väl varit otrogen 3 gånger jag har varit de en gång.
carro slutade jag umgås med  pga att jag märkte hur falsk hon var. steffi vart de så eftersom hon var arg på mig att jag blivit tsm med jimmie då hon också hade känslor för honom och hanna ah du jag vet inte. asså ja hanna o steff umgås ju ibland men vi är inte lika tighta längre. vi har typ vuxit ifrån varandra lite...
nej det tycker jagabsolut inte eftersom han gått ner väldigt mycket sen förra sommaren, sen jag lärde känna jimmie ja då gick han upp lite men de har ingen betydelse för mig. jag älskar honom endå


Kommentarer
HANNA MALMSTEN

Läget med dig? :)

2010-08-07 21:05:31
URL: http://hannamalmsten.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback