ANJA HISSAR/DISSAR


JULLOVET

Det ska bli helt underbart och få ha jullov. Det känns helt sjukt att det bara är 11 dagar kvar och så är jag ledig i 3 veckor! Helt underbart, jag och mina bästa tjejkompisar har planerat att dra någonstans över ny år, känns som om vi verkligen måste ta tag i det nu!

MIN MOBIL

vissa av er som läser min blogg vet ju vilken skit mobil jag har! Har sumpat den i toaletten x antal gånger och idag var det pricken över i trodde jag, tappade den i en snöhög när jag höll på att ramla på väg hem från bussen och så trampade jag på den. Men nej denna mobil är odödlig, den lever så fint så!

 

ALLA INLÄMNINGAR INNAN LOVET

Som vanligt säger våra "underbara" lärare, vi har gjort ett jätte bra samplanerings schema i år, det kommer absolut inte bli som förra året att alla prov hamnade alltid innan lov och flera prov om dagen. Men vad hände i år? Jo alla de våraste proven hamnade såklart i slutet av terminen och ddet händer att vi har flera prov/inlämningar samma dag. KULT!

 

 

 



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback