Odenplan




Åkte hem till mamma idag och åt middag. Mamma visste självklart vad jag ville ha, pasta med kantareller och kött. Snacka om god mat! :) Snodde även med mig lite mat hem från mamma då jag och Jimmie har haft ont om pengar så vår mat "shhopping" vart inte så himla dyr. gick på 170 kr och kylskåpet är fullt som fan!
På lördag har jag och mamma planerat mini julafton hos henne, jag och Jimmie ska dit runt 1 tiden och hon har gjort massa god mat. Ett riktigt julbord fast hemma! Så söt hon är. Matilda och hennes pappa kommer också förmodligen vara där då mamma och Matilda åker till Alperna med hela släkten från mammas sida över jul och han vill ju också ha en mini julafton med sin dotter kan jag tänka mig.
At the moment står Jimmie och lagar mat och jag sitter och kollar på klockan hela tiden. Vill bara se repriset av Paradise Hotel!

/Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback