60 ärliga svar om mig och mitt liv


1. Hur gammal är du om fem år? 22 år.

2. Vem var den sista du träffade? Amanda!

3. Hur lång är du? 179,5 cm

4. Vilken var den senaste film du sett? Farsan

5. Vem ringde du senast? Mamma som är i Thailand

6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Till Jimmie, mm desamma.(dryg tjej? nää mer ledsen)

7. Var är dagens planer? skola,prata med jimmie, hem till pappa!

8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? älskar prata i tele med jimmie på nätterna, annars sms

9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? SKILDA?!

10. När såg du senast din mamma? i söndags morse

11. Vilken ögonfärg har du? grön,brun,gula

12. När vaknade du idag? 12.20 typ

13. Har du någon gång hittat en katt? Nej...

14. Vilken är din favoritplats? Italia!

15. Vilken plats föredrar du minst? SKOLAN!

16. Var tror du att du befinner dig om tio år? I en lägenhet, utan barn med en jävligt snygg mercedes!

17. Vad skrämde dig som barn? Mörker,spöken och ormar

18. Vem fick dig att skratta senast? MANDY MY LÖVE

19. Är du för ung för att äga vinylskivor? aah tror de faktiskt!

20. Har du stationär eller bärbar dator? both of them

21. Sover du med eller utan kläder på dig? utan då och då ;) hehe, hotpants och linne/t-shirt brukar jag langa

22. Hur många kuddar har du i sängen? 5

23. Hur många landskap har du bott i? 1

24. Har du någon gång spytt på fyllan? NEJ!

25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? skor skor skor!

26. Är du social? ja det skulle jag säga!

27. Vilken är din favoritglass? melon och choklad från MONTIS i gallerian

28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? lägenhet. om de ens räcker till en

29. Tycker du om Kinamat?
Ja jag älskar kinamat

30. Tycker du om kaffe? nope

31. Vad dricker du till frukost? brukar inte äta frulle, men om jag gör de så dricker jag coola light

32. Sover du på någon särskild sida? mage!?

33. Kan du spela poker? ja :)

34. Tycker du om att mysa? beror på med vem de är

35. Är du en beroende människa? av cigg ja!

36. Känner du någon med samma födelsedag som din? nej...

37. Vill du ha barn? dirver ni med mej! nej inte än så länge, men jag kan tänka mig att de kommer en tid i mitt liv där jag inte kommervela något annat!

38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska,polska och lite spanska.

39. Har du någonsin åkt ambulans? japp!

40. Föredrar du havet eller en pool? poolen :)

41. Vad spenderar du helst pengar på?
Kläder,skor,väskor! ah allt helt enkelt!

42. Äger du dyra smycken? va spelar de för roll. men ah de gör jag

43. Har du någon gång testat narkotika? -

44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? coola light

45. Vem är den roligaste människan du känner? finns ingen direkt som är roligast, många är fun :)

46. Välj ett ärr på din kropp?
många

47. Vad har du för ringsignal? vet inte va den heter

48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? mamma har säkert kvar nått

49. Flirtar du mycket? enligt amanda, hela tiden!"(men inte nu när du är tsm med jimmie asså)"

50. Vart togs din profilbild för din blogg? hemma hos pappa

51. Kan du byta olja på bilen? nej tror inte de, har aldrig testat

52. Har du fått fortkörningsböter? nope

53. Vilken var den senaste bok du läste? dumpa honom!

54. Läser du dagstidningen? metro?

55. Prenumererar du på någon veckotidning? nej...

56. Dansar du i bilen? nej på den me

57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? 107,5

58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper?" från anja och ida till jimmie<3"

59. När var du i kyrkan senast? under jullovet

60. Vilka personer utmanar du? ???



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback