allt jag skulle behöva just nu är dig vid min sida!


längtar tills imorgon mer än någonsin, allt jag behöver är att bara krama mig in i Jimmies famn och få känna kärlek, närhet och trygghet hos någon. jag längtar så jävla mkt. och allt går vekrligen fel, ville köpa en fin present till min lillasystser. eftersom jag vet att hon älskar hello kitty köpte jag en jätte fin bikini som hade en hello kitty på och lite disney sagor på DVD. uppskattadess de? nää, självklart sa inte en sån liten lill skit tack. uusch jag mår verkligen inte bra, har ingen mat lust heller åt frulle liksom kl 2 och då vart de 2 knäckemackor med ost och skinka. that´s it. har inte ätit nått mer och jag vill inte ens ha mat i mig. jag vill vara med Jimmie!




Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback