BLOGGTORKA I KNOW!


sorry people för dåligt uppdatering men img var jag i skolan innan 8, sen hade jag ett möte efter skolan och sen jobb från 5-halv 10. hade inte en ledig sekund för att blogga någonting, men jag lever so don´t worry! :) efter att jaghade kommit tillbaka från jobbet så satt jag och pratade med min neger mamma som precis kommit hem från Thailand och har köpt massa fina saker till mig och till min baby! hihih sneeel mami jag har. men är ganska avis på att hon är så sjukt brun så jag ska langa en runda till solariet efter skolan. sen möta älsklingen ett tag och efter de ska vi med skolan på stads teater kl 7 på kvällen och se hamlet, en pjäs av Shakespeare.

men nu ska jag jobba på med amanda på vårt arbete!
vi hörs korvisar!
love
/Anji



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback