dags att sova...


... och koppla av lite, mår illa, har en känsla i magen att jag vill kräkas, gråta, bara dra härifrån, finns det någon som vill lyssna? nä... skit samma, mår förjävligt men det är bara att bita ihop, har vänner som har de typ lika och de klarar sig så jag ska också vara stark och göra de.

trots allt bara 7 månader kvar och så bor jag inte hemma. kankse blir så att jag och amanda flyttar ihop, hon letar eget för fullt också. men fört och främst fast anställning på ett jobb är ett måste för oss båda.

godnatt och sov så gott


PS. Jag älskar dig mamma, glöm inte vad jag skrev idag i mejlet till dig!


världens finatse mamma!

/Anjiii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback