dags att sussa


så där ja, och så var man hemma nu. har smällt i mig massa godis hemma hos älsklingen. så det var bara att ta en prommis från vegas busshållplats till mig, dvs 20 min. fick typ gå mitt ute på gatan för de hade precis plogat vägen och jag vete fan hur de tänkte men all snö hamnade på trottoaren, okey jag fattar och ta all snö på en sida av gatan men fan båda trottoarerna var helt fulla med snö. så jag traskade där mitt på gatan och snackade med amanda i tele. :D

lägger upp lite bilder img bitti, en bild på prisess Ida och en jätte söt bild på my baby! det är ju alla <3 dag nu så jag börjar bli kärleksfull upp till 1000% från och med nu! eller de är jag ifs alltid men nu blir de lite extra mkt!

good night
LOTS OF LOVE
/Anjiii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback