frågan är om jag vill....


sitter inne på mitt rum nu, vart ingen träning för mig. är ganska glad att min resa hem från Jimmie gick ganska bra. iaf de var inte de jag tänkte skriva. är lite små irriterad på att min pojkvän ska alltid fixa massa saker när vi planerat något men vad ska man göra, nu är han ju vuxen och måste ta ansvar för mkt mer grejer än mig. sitter även och tänker på mitt liv och framtid. alla kommer bara tro att vi härmar henne och massa andra. först och främs hon. aja jag vet att jag inte får tänka så, jag har fått en förklaring varför jag alltid över analyserar varje lilla grej i mitt förhållande, detta eftersom jag har blivit sårad av varje kille i princip så jag har blivit överkänslig. personligen tycker jag att det är väldigt dåligt att jag tänker så, jag mår själv inte bra av det men vad ska man göra... det är något jag itne kan kontrollera så mkt direkt.

men för att sluta tänka på de ska jag fixa grekisk sallad och titta på American Idol.
har ingen skola img så det är ganksa skönt! ska spendera hela dagen med mina vänner och en och en halv timme på gymmet och 3 h jobb/promenad med Tommie! :)


/Anja Dymkowska



Kommentarer
jimmie

älskar dig otroligt mycket du är bäst <3

2010-02-23 22:57:49
Emma

Gillar din blogg :}.

2010-02-24 10:31:19
URL: http://emmacb.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback