GLAD ALLA HJÄRTANSDAG


tänkte bara skriva lite snabbt, att jag önskar alla en happy alla hjärtansdag. bara jag vaknade skickade jag iväg ett sms till alla vänner som står mig riktigt nära vart typ 12-13 st som fick ett sms från mig. och som jag redan sagt är sjukt glad att jag har er som vänner och jag älskar er verkligen! skulle fan inte klara mig utan er i vissa sammanhang!
och så skickade jag såklart ett sms till världens bästa pojkvän. och som du redan vet jimmie så är du inte bara min pojkvän för mig, utan som du själv sa igår, vu är bästisar, älsklisar, kärisar,korvisar och bara bäst tsm helt enkelt! ja vad mer ska man säga, du vet att jag älskar dig mer än någon annan!

Så jag hoppas ni alla där ute har också så underbar pojkvän som jag har,, och ni killar underbara tjejer som jag är, nää skämt åt sido, iaf om ni inte har en partner så hoppas jag verkligen på att ni har minst lika många underbara NÄRA vänner som jag har! som jag vet att jag kan vända mig till när som helst vilken tid på dygnet! och fast jag kanske bråkar och tjafsar med nån ibland så vet jag att skulle jag ringa mitt i natten och behöva dens stöd skulle jag få de!

I LOVE YOU GUYS

my and my love!

 



Kommentarer
Vindar

haha, jag är världens bästa pojkvän =P

2010-02-14 14:56:48
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback