HAMLET


nu är jag hemma efter pjäsen, innan den drog jag och amanda förbi ungsdomsmottagningen, var tvungen att få fler p-piller utskrivna, sen drog vi till stan. vart ett par skinnlegging från Vero Moda för 200 kr och så bytte jag ut storlek på en tröja jag köpte förra veckan på H&M. ah och sen var det då teater dags, pjäsen var ganska bra faktiskt, bättre än vad jag trodde att den skulle vara.

lägger upp lite bilder på mig och mandy som hade de ganska roligt hemma hos mig :D

COME TO MAMA! :D


DANSA DANSA!


EH, AH PRECIS!


LANGA POSEN?!


HMMMM?


FUCK OFF


FASHION BY ÖVERHYPAD ANJII

/ ANJA



Kommentarer
Anonym

Kul att leka med kameran? hoppas ni tog väl hand om min bebis! (a)

2010-02-16 23:53:20

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback