I löööööööve his camera! :D


tjena tjena people, mötte precis upp Tommie och nu sitter jag hemma hos honom framför hans dator och nördar medan han tar en dusch, snart är det dag för middag för oss två och sen jobb! yeeey taggande va?!
njaa är faktiskt inte så taggad på att jobba idag men vad ska man göra... fick möta upp mandy pandy för att få låna ett par mjukis som jag kunde dra över mina jeans leggins, har ju massa hål i de, och särskilt ett stort över knät så jag skulle typ frysa ihjäl i de brallorna, så jag baxade ett par sockor från jimmieboy och mjukis från mandy, kanske lånar en tröja från tommie så har jag iprincip bara lånade kläder över mina egna! hahhaha nee jag skoja bara, min tröja som jag har under bör räcka och en varm stor Monclerizzzz :D

jaja nu ska jag sluta snacka bajs, vi hörs senare! ska rappa på bubinjoo lite, är sjukt hungrig! har bara fått i mig en big bite och två frukter idag och inge mat igår efter träningen heller fast jag var sjukt hungrig!

KYSS
/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback