ikväll blir det mys kväll med hjärtat mitt!


ikväll ska jag bara vara med min älskling och mysa. ska käka chips och dipp som vanligt, kolla på nån mysig rulle och bara kyssa honom så mkt som det går. är verkligen sjukt lycklig över att jag har en sådan kille som han. kan tänka mig att alla ni läsare får lite dåligt intryck av min pojke eftersom jag oftast skriver ganska mkt om kärlek och vår relation när jag är ledsen eller besviken eller helt enkelt bara PMS:ar. brukar ju inte direkt sitta och skryta hur underbar han är, hur mkt han offrar för mig, hur mkt stöd jag får och hur jävla kul vi har tsm. hahah han är verkligen som min bästa vän också. garvar allti sjukt mkt när vi psykar tsm, dansar mitt på gatan tsm och skit.
så bara så ni vet är inte min pojkvän så dålig, eller ah han är inte dålig alls så som jag får honom att framställa som. han är en bra kille som har ändrats totalt för min skull och självklart vårt förhållandets skull.


nu ska jag hitta på nån surprise till hjärtat mitt sen ska jag börja röra mig mot Bromma!

I love you sweetheart


/anjii



Kommentarer
Anonym

"hur mkt hon offrar för mig,"

:O

2010-02-20 12:02:16

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback