jag vet jag suger på att fotta!


sorry people för att jag i princip aldrig lägger upp bilder men min digital kamera lånade jag ut till mamma när hon skulle till Thailand för systemkameran är pajj, och min dator är gone så jag har lånat min mammas chefs dator och den har ingen webbcamera och min mobil är jävligt efter och tar jätte fula bilder. så jag har inte haft möjlighet att fotta så mkt men jag ska bättra mig när det gäller det, i promise! img ska kameran med till gymmet 10.15 och ska vara med hela dagen!



nu ska jag sussa, hörs img!
godnatt och dröm sött
/Anjii bananjiiii



Kommentarer
Vindar

jag e bäst på att fotta :)

2010-02-24 00:38:31
URL: http://blackanboys.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback