Lördag


godmorgon alla söta läsare,
vaknade idag runt 9 tack vare min älskade pojkvän som glömde bort att det är lördag att vi som går i skolan och särskilt jag som har sömnsvårigheter brukar sova vid den tiden! men iaf så jag gick upp typ på en gång drog på mig idrotts kläder och lyssna nu allihoppa fatta att jag är stolt över mig själv, packade badkläder och vanliga gym kläder och joggade i 15 min innan gymmet på väg dit bara för att värma upp lite, sen gymma jag i 40 simma i 30 och joggade hela biten tillbaka i typ. förutom sista 600 m för jag träffade på pappa på vägen så jag hoppade in i bilen. nu ska jag ta mig en dusch och fixa mig och dra in mot stan för att träffa steffi som säkert sover! hahahha jaja

vi hörs senare ikväll, langar ett inlägg när jag är hos jimmie :)
/Anja



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback