Nu har jag verkligen bestämmt mig och jag vill inte!


jag vill inte längre, ni lästare kanske inte fattar vad jag menar, men jag och min pojkvän kom "överrens" att vi skulle göra en sak gemensamt, men jag vill inte längre. du är inte tillräckligt mogen känns de som, fast jag försöker tro att du är det. du har säkert glömt de, men det har inte jag. "när min nästa lön kommer, då kör vi." jag sitter och bölar som fan, är sjukt trött eftersom jag var uppe till klockan 4 och fick leda min pojkvän hem från krogen via telen och prata med hans mamma och alla hans vänner. alla var liksom oroliga. så nu är vi uppe i 3 nätter där jag kanske sammanlagt sovit 10 h, känns inte bra asså. jag älskar dig jimmie otroligt mkt men jag tror inte du är redo, du har redan glömt bort de vi sa känns de som.


/Anja LEDSEN Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback