om gårdagen


vart inte så mkt uppdatering img som jag sa då rå. var hemma runt 23.00. var så himla slut igår. men 420 för 3 h är ganska bra tycker jag. hahah lite synd att mitt och amandas koncept inte funkade. men nästa gång blir de 6 för hundra eller hur mandyy? :D
våra skor var genomblöt och jag har värsta värken i ryggen.

idag har jag varit i skolan, började runt 9... ganska najs. hade chill lektion på engelskan och på feken gick provet lite si så där. men G ska man fan hoppas på.

nu sitter jag hemma hos CS nörden och chillar. tog med mig lite lunch hem till honom. vart sushi så klart. hihihi vad kan anji köpa om inte wook eller sushi?! :D

ska inte vara osocial mot jimmie nu..

/ Anja Dymkowska


Kommentarer
Malin

Vart jobbar du? :)

2010-02-05 15:45:09
URL: http://malinschrammel.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback