sam b, sal D21


nu sitter jag på min sista lektion och skriver klart arbetet  om Mozambique med Amanda, sen ska Bryggan the män skriva analysen! hahah vår lilla personliga bitch?! (A) hahah men men ...
efter de ska jag röra mig mot jimmie och vara med honom ett tag, sen ska jag möta Tommie i brommaplan och käka middag tsm på donken, healthy? njaaa men trevligt. efter de ska jag och Tommie dra iväg till jobbet. vi jobbar nämligen tsm :) hihihihiihihihi

nä känner att jag är lite övertrött och sjukt hungrig, var fett hungrig igår efter tränpingen men det vart ingen mat för mig och i morse hann jag inte äta frulle så jag tog med mig ett äpple och en bananaaaa till skolan. så det blir nog ganska stor lunch för mig känner jag. kanske dagobert!

dags att jobba på med arbetet nu, känner att mandy inte gör så mkt om jag inte pushar på henne!



/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback