shopping och alla hjärtansdag present avklarat!


köpte lite underkläder till mig själv idag. vart typ 3 par hipsters och en bh. riktigt fina :) hahah är typ helt efter men jag älskar att ha fina underkläder och blir alltid så glad typ när jag köper nya.
har även köpt en present till Jimmie också men kan ju tyvärr inte skriva vad det är eftersom korvisen självklart läser min bloggii. skulle även träffat Steffi idag men hennes mamma var typ fett arg på henne över något som jag inte fatta så hon var tvungen att städa sitt rum och skit, så jag drog hem ist orkade inte gå runt mer på stan och jag pallade inte vänta i typ 30 min heller... :(

nu ska jag ta mig något att äta. mamma har tagit med sig kameran och min systemis är typ helt fuckad så det blir inga bilder på mina nya grejer men en bild på mig kan ja bjuda på ;)



/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback