sorry för dålig uppdatering


sorry people för en jätte dålig uppdatering men jag hade verkligen inte en ända ledig minut. började skolan kl 11.15, sen vart det sushi lunch med adam bassari, slutade skolan halv 5, drog direkt till alvik för att möta upp Bubin för att jobba, sen vart de en cigg med min älskling och sen rush hem och jag satt och pluggade matte till klockan 1. har nämligen matte prov om 20 min på algebra och andra gardsfunktioner Pq-formeln m.m. så jävla svårt men jag har pluggat som fan

vi hörs senare när jag har slutat och kommit hem till pappa.
efter skolan ska jag och amanda till stan för att köpa en födelsedags present till min lilla syster som fyller 4 :)

ciaaaao



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback