svar på frågor!




frågestunden är nu avslutat här kommer svaren!

Postat av: freja
vart köper du dina kläder? du har fett skön stil
svar: kul och höra att du tycker de, jag köper mina kläder lite här och där, gina,hm,åhlens,vero moda,nk.m.m.
Postat av: frida
är du rik? du verkar komma från en överklassig familj
svar: nej jag skulle inte säga att jag kommer från en rik familj. det är inte så att vi har tomt i kylskåpet och bor i nån 1:a utanför stan. men ah vi är en vanlig medelklassig familj skulle jag säga.

Postat av: felicia
vilket favvo djur`???? <3
svar: säger nog hund på den

Postat av: annaa
hade du sex med sin pojkvän första natten eller?, har dina föräldrar märkt det att ni har haft? jag är också polack så vet jag att föräldrar brukar vara stränga med dte där att man ska sova hos varandra osv.
svar: ja, jag och jimmie hade sex första gången jag sov över hos honom. ja mina föräldrar vet att vi har sex och även att jag käkar p-piller. min pappa var lite emot de i början men sen förklarade jag för honom att de är nog bättre att jag käkar p-piller än att gör abbort. och så gick han typ med på de. och detta är ju bara för att han är trogen katolik.

Postat av: .
Hur kan ni säga att ni firar 11 månader när ni inte ens var tillsammans under sommaren och han höll på med flera tjejer då?
svar: det är så att jag och jimmie vart tsm igen i september, då firade vi 6/7 månader typ sa vi.och vi var inte tsm bara 1mån och 3 veckor under sommaren. så vi satte typ ihop de där veckorna i en annan månad och sa att vi bara är en efter. lite invecklat men jag hoppas du fick ett bra svar på din fråga.

Postat av: felicia
trivs du bättre i blont eller brunt hår?
tycker du har väldigt vackert hår
svar: tack så jätte mkt för komplimangen Felicia. jo jag skulle nog säga att jag trivs bätte i brunt, har vant mig vid att se på mig själv i den hårfärgen.

Postat av: .
Är du orolig varje gång jimmie festar utan dig pga det som hänt tidigare?
svar: nej inte längre faktiskt, eller asså jag är inte orolig över att han ska vara otrogen. men att något ska hända honom. jag vet ju hur han fungerar när han är påverkad. däremot vet bådehan och jag att om han går bakom min rygg igen så har han ingenting med mig att göra. killen blir raderad från mitt huvud, fast jag säkert kommer älska honom sjukt mkt som jag då gjorde i sommras.
/ Anja Dymkowska


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback