17 januari


hejsan korvisar, idag har jag inte gjort så mkt. var hemma ganska länge idag, sen drog jag till min man och myste och pratade. (tack älskling för allt stöd, från och med nu ska jag verkligen bara tänka på allt bra, och alla de fina ord du säger till mig) sen drog jag hem till mamma, skulle egentligen vara hos pappa tills img men eftersom jag och han bråkade som fan igår sket jag i att vara kvar där.

så ja man kan säga att jag verkligen inte gjort något speciellt idag, bara varit med den person som verkligen får mig glad :)


/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Jimmäjjbooy

love you, i will always stand by your side<3

2010-01-17 21:04:05

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback