bad update! I KNOW


alla datorer hemma har lagt av, min dator är på laging nu, låtsas farsans har fuckat upp sig och mammas går inte ens att starta.... aja inte meningen att jag kanske ska slösa mitt liv vid datan och på allt bloggande.

iaf ikväll ska jag på bio med min älskling. idag firar vi 10 månader! (A) grattis till oss! snart ska jag äta middag, blir oxfilé med potatis och kantarell sås :) muuums, igår vart det hummer soppa, oxfilé och potatisgratäng som jag inte åt :S, och muumsi efterrätt

vi hörs bloggen, kommer inte vara så bra uppdatering tyvärr men jag får tillbaka min dator från lagingen den 7 ;) då kör vi igång igen!

/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback