dags att rulla mot "jobbet"


hejsi svejsi,
dags att röra sig mot jobbet då rå. eller vad man nu ska kalla det. ska på en undersökning typ och provsmakning av mat. får betalt för ett sådant ärende och det tar inte mer än 1,5 h typ. ganska najs gratis pengar för att jag tjattrar lite om mat/hår produkter m.m.

nu ska jag fixa mig lite, behöver leta upp något smink glömde allt hemma hos jimmie igår :(
vi hörs ikväll efter bion

hahh lägger upp en bild på mig från halloween som jag hittade inte så länge sen på amandas dator :D


/ Anjiii



Kommentarer
sara

fan vad fin bild! :D

2010-01-20 00:00:17
URL: http://lovebysara.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback