god morgon STHLM


sitter nu inne på mitt rum, vaknade inte så länge sen och ringde så klart jimmie och väkte honom. men den sega korven skulle sova lite till så vi ska ses typ runt kvart över tolv. igår var det som sagt en lyckad kväll, mamma var jätte glad att hon fick träffa sina vänner. hennes kompis har precis fött barn för en vecka sen men kom
ändå bara för att de 4 bästa vännerna skulle kunna samlas. lägger upp lite bilder från igår.

var även sen med alla jul bilder kom jag på när jag kopplade in kameran i datorn. men de kommer senare ikväll. måste hoppa in i duschen nu så jag inte är försenad när jag ska träffa älsklingen som vanligt (a)



mamma, 42 år


mamma och hennes vänner


och sist men inte minst lilla Anjiii :)

/ Anja Dymkowska



Kommentarer
Diza

Du och din mamma är jättelika! :o

2010-01-10 11:44:26
URL: http://dizaskold.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback