godkväll


hejsan pluppisar :)
hahha har inte haft tid eller ork för att uppdatera tidigare idag (a) sorry about that, men men nu sitter jag ju och skriver ett litet inlägg. har precis tagit ett bad och kollat på Navy CSI innan det.det var mysigt att träffa Jimmie idag, fast de vart lite knas sen men allt slutade bra. imorgon har jag hel dag till skolan men under tiden ska jag till Vällingby C på p********ör. jag tror inte den här grejer kommer gå ingenom, det är liksom inte värsta grejen. det var ju trots allt inte mina ord!
iaf så dagen börjar med idrotts teori i skolan och sedan tuben med min madre till fucking bajs blööö orten, och sen tillbaka till stan för en lektion i skolan.

imorgon fyller min mamma år på riktigt så vi ska ut och äta och sen ska hon och hennes kille ut på bio och jag ska sitta med lill skiten hemma, ska dra hit jimmie också tror jag (a)... hahha ska bli mysigt :) han är ju ledig hela prutt dagen img så de är skönt för honom.... (jag vill oxo :O :O ) hahhaha, men iaf nu ska jag måla mina naglar och ta fram kläder för img

vi hörs sen
/ Anjiiii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback