mitt hjärta bankade så hårt så att till och med han kände av det...


jag har nog aldrig upplevt en sådan känsla jag fick göra för ett tag sen, han bar in mig i mitt rum, släkte alla lampor, vi tände 3 styckna ljus och började kyssas. la oss ned på min säng, forsatte kyssas. det där sättet han kysste mig på. hela situationen var så kärleksfull, helt lugn bara fylld med kärlek. sättet han smekte min kropp på... sättet han sa att han älskar mig på, hur han log mot mig hela tiden. fick mitt hjärta att slå så hår att till och med han kände det.
 jag känner nog att jag har insett vad kärlek innebär. att älska är inte bara spendera mkt tid med någon, säga "jag älskar dig" till någon man liksom "have a crush on". att älska är kunna tänka sig vara med den personen livet ut. att kunna offra sitt liv för sin så kallade andra halva. att kunna tänka sig bilda en familj, ha en framtid. leva med den personen vid sin sida hela tiden. den sista människan man ser när man lägger sig och den första när man vaknar. det kallar jag kärlek, vill man det här så älskar man verkligen någon på riktigt. att ha sex brukar man säga är en del av kärleken, idag ändrade jag min uppfattning om det. att"make love" är kärlek. fine självklart är sex också ett sätt att visa sin kärlek på, men inte varje gång. jag är liksom "uppfostrad" på det sättet, kanske inte alla andra i min omgivning. men jag har insett att jag älskar Jimmie Björkman av hela mitt hjärta.
jag kan säga det klart och tydligt på min blogg utan att skämmas, han är den person jag vill leva med resten av mitt liv...

the end

(godnatt)
/ Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback