morotskaka


nu sitter jimmie och pratar med mig i telefon och smäller i sig sallad med ruccola,babyspenat,och massa annat gott som han inte ville säga för amnada tjattra i bakgrunden. så ni har kanske fattat att my lööve e på jobbet och jag är hemma hos mandy pandy dandy candy fandy landy banandy m.m. och chillar :D bombom de kör ja o mandy på. själv vet jag inte vad det är men de är näjzöö? juste... vi hade tänkt och gå och sola på solkungen och efter de gå till amanda och kolla på en film och käka ostbågar och ett äpple till mig vart de. men de slutade med att jag glömde ostbågarna hemma, äpplet ramlade ut ur min ficka på vägen till amanda och på solariumet skulle jag växla min 20:a fast den vart såklart uppäten av fitt maskinen! så där ja nu känner jag att jag rensat huvudet lite. ska be amanda lägga in lite bajs bilder på oss medan jag springer iväg och kissar(har fortfarande urnvägsinfektion)













/ ANJA DYMKOWSKA


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback