5 nya användningsområden för grejer du säkert har


lite tips till er tjejer som läser min blogg :)

Läppglanset
använd ditt läppglans som en bas för din ögonskugga. lovar, de funkar perfekt.
Dutta glanset på ögonlocken och måla sedan över med ögonskugga.
den jag brukar använda är " Color Sensational Lip gloss, Minty Sheer" maybelline, 99 kr

Hårfönen
Värm upp din kajalpenna med ganska varm luft från hårfönen för att få mjuka, suddiga streck på ögonlocken. (tändare funkar också :P )






Plattången
Många använder sin plattång bara för att göra håret rakt. men att locka det eller göra små vågor i det är inte så komplicerat de heller. kläm fast en slinga, rotera och dra ända ner till topparna, samma takt hela tiden annars blir de ojämnt.

Ansiktsmasken

Många kommer säkert tycka att jag är lite konstig just nu, men du kan även använda din ansiktsmask på dina fötter!
dina fötter får en extra lyzig fotbehandling och massa fukt från din ansiktsmask. jag brukar använda en från Clinique, facial,410kr. smörjer in de och sedan sköljer av efter 10 minuter.




Hårsnoddarna

Gruppera alla din läppglans,pennor,borstar och penslar och sätt en hårsnodd runt varje bunt. personligen brukar jag bara göra så med alla läppglans jag har i min väska. riktigt smart faktiskt! det hjälper dig att hålla ordning och då slipper du gå igenom allt på morgonen eller i din väska!



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback