ANJA HISSAR/DISSAR


LÅNGKLÄNNINGAR

de är verkligen sjukt snygga, man ser mycket längre ut, ifs behöver jag det inte men man kan ha den som en fin sexigklänning ute på korgen men asessoarer sopm piffar upp den, en vardagsklänning eller liksom bara så där på stranden eller semestern. mmm är helt kär i långklänningar! :)

 

BASEBALL JACKAN

hissar den grovt mycket. tycker de är as snygg på killar om de har typ lite sönderrivna jeans på sig, espandrillos och en vit t-shirt till en typ marinblå baseball jacka. själv gillar jag den från gina tricot väldigt mycket, ska nog köpa in den idag :D

 

(den från gina)

 

DAGENS VÄDER

hoppas verkligen på att de ska bli bra väder imorgon. på lördag fyller ju Angelina 18 så det kommer antagligen bli utgång och jag vill ju bli lite brun innan, är verkligen blek. hatar mitt jävla pigment. vaknade kl 10 idag för jag hoppades på bra väder tänkte gå ut och lägga mig i solen och sova vidare där, men självklart när jag kollar ut genom fönstret duggar de. uuusch!

 

IPOD UTAN BATTERI

jag hatar verkligen när jag sitter tex på tåget på väg mot haninge eller tex som när jag och jimmei satt på tåget på väg upp till arbrå och så hann jag knappt lyssna på en låt så dog min ipod! det hatar jag verkligen, har tänkt typ flera gånger hur tråkig världen skulle vara utan musik.

 



Kommentarer
T O V A

sv; tack!

du hade en söt blogg du med! kram!

2010-07-01 15:52:34
URL: http://iamtovas.blogg.se/
Kicki (Kicksi)

Svar: Tack, det hade du med ju! :D

2010-07-01 16:12:16
URL: http://kicksis.blogg.se/
emma

SV; Tack :) allt bra?

2010-07-01 16:28:14
URL: http://rosaapantern.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback