svar på kommentar till a


a om utgång:
Kan inte du berätta lite om ditt och jimmies förhållande? bor ni tillsammans? hur gör ni för att inte tröttna? Hur håller ni lågan uppe osv? :)

23 Juli, 22:09

svar: jag och jimmie har varit tsm i 1 år och 6 månader den 1 agusti, vi vart officiellt tsm den 1 februari 2009. vi läre känna varandra genom vår vän tommie, som jag lärt känna genom skolan och en kompis sebastian. ibörjan av vårt förhållande var de ju ganska knasigt, vi hade även gjort slut under osmmaren förra året drygt två månader. men nån vacker dag var jag på en fest med mina tjejkompisar och full som jag var lyfte jag på luren och ringde till människan efter att vi inte haft kontakt på alla de dagar vi inte var tsm då rå. sågs senare på en fika, drog på bio, umgicks och så bad han mig om att försöka igen att han ska ändra på sig och att han int glömt mig under hela den period vi inte var tsm. efter det ungefär 2-3 månader vart det lite struligt men jag gav killen en sista chans för jag visste att han itne var sig själv, han hade umgåts med fel människor som hade fått honom att börja supa som fan, men allt vände och han har verkligen skärpt till sig.  jag och jimmie flyttade ihop den första juni 2010. så var bott ihop drygt 2 månader och självklart behöver man vara ifrån varandra lite, emn då drar han ut med sina vänner, jag med mina brudar. han jobbar och så nu på dagarna så vi är ju inte med varandra hela tiden. något vi har börjat göra är att inte festa så mkt med varanda, så man kan släppa loss lite och sedan mötas upp på kvällen dra och käka något kanske och sen hem liksom. som många par gör gör vi också på sätt och vis, det är väldigt många som gifter om sig efter ett tag. vi firar verkligen våra månader, drar och äter på fina ställen, klär upp oss för varandra när vi ska ut. jag får en ros av han lite då och då, kanske en choklad ask eller bara en helt underbar middag och en promenad längst strandvägen. han får små saker av mig då och då. har tex skrivit någon gång ett brev till honom och förklarat verkligen hur jag känner för honom och så.
för att gnistan just inte ska slockna överraskar vi varandra med  olika saker. och resekterar varandra först och främst.


hoppas du vart nöjd med svaret, vill du veta mer är det bara att kommentera :)


Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback