01.03.2010


ETT STORT GRATTIS TILL MIG OCH JIMMIE SOM FIRAR ETT ÅR IDAG!
(förvänta er inte så mkt uppdatering)
igår låg vi hemma hos mig och pratade om allt, massa saker vi inte visste om varandra och alla hemligheter vi haft typ, ifs jag sa inte en ända en för jag har inga men de var kul att lyssna ;) hahha

tänkte iaf säga att jag älskar Jimmie över allt annat, och ni som går runt och säger att jag är otrogen att han är otrogen kan bara slänga er i väggen för så är det inte. och de vet både han och jag. han har verkligen ändrats 360grader som person. och allt detta för mig. bara för att jag ska må bra och vårt förhållande ska funka. så bajs på er allihoppa och grattis till mig och min älskling.
nu är det bara 99 år kvar baby! :D



Kommentarer
Vindar

Ska gå o slänga mig i väggen nu ...

2010-03-01 18:04:16
URL: http://blackanboys.blogg.se/
Amanda

GRATTIS ÄLSKLINGAR! <3

2010-03-01 22:04:21
URL: http://litesweet.blogg.se/
jimmie

vindar vad fan vill du mig egentligen?

kan du aldrig vara vettig eller trevlig när du kommenterar saker?

2010-03-02 18:48:26

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback