385 kr


ny lön idag på 385 kr :) lägger undan 250 så nu är jag uppe i 2200 kr i min spargris :D tror de kommer vara en sjukt najs resa i sommar till Ayia Napa med my crew :) atm sitter jag och pratar med bajs amanda! nu är allt bra mellan oss som tur, men bajs på henne ändå! äter även en jätte god pasta mami lagat med kantareller och kyckoligfilé. muuums! img har vi idrotts dag najs! promenad i typ 2 h så jag slutar 12! ännu mer najs! :D 

efter jobbet gav min chef mig och mina polare pengar till mat för vi satt i bilden och bråkade om french hotdog, så de var ju snällt. skulle möta upp Jimmie efter jobbet men han hade migrän som vanligt typ, inte bra han bör gå coh kolla upp de där asså, men iaf så han är hemma och sover nu. lite små trist. nu ska jag prata lite med mandy och kolla på IDOL slänger iväg ett inlägg sen



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback