553


idag fick jag en lön på 553 kr på 3 timmars arbete. as najs ju. ska lägga undan allt, gav mamma pengar till NYC så hon kunde köpa en iPhone till mig, resten av grejer från min shoppinglista får hon lägga ut för (a)
till middag vart de en mumsig pasta carbonara! helt serriöst jag e typ mäster kocken number 1.
efter jobbet slutade min kväll självklart med en mellan pommes med garlic dipp och en mellan cola light, muuums! hahah där satt jag och Tommie och tjockade oss medan vi väntade på att Jimmie skulle sluta. sen vart de en rush till Aba för att make some buissnes. sen vart de en rush hem efter lite kyssar och kramisar jag fått av min älskling.

nu sitter jag och smsar lite med Valérie, fick ett helt oväntat sms av henne!
men det är ju självklart kul att folk kommer på att man finns lite då och då iaf och slänger iväg ett sms! :)

godnatt på er!
BILDER FRÅN IDAG KOMMER UPP IMG BITTI
/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback