8 gröna äpplen, 2 burkar cola light & massa cigg


där har ni min nya diet. 2 GRÖNA äpplen till frulle, 2 till lunch, 1 mellan mål, 2 middag & 1 på kvällen, 2 burkar cola light under hela dagen och massa cigg. detta ska jag börja med img och hålla mig tills på söndag. sista dagen får man även äta en banan, man rensar bort all skit som sitter i magsäcken och tarmarna med den här dieten och man får självklart mycket mindre magsäck, precis vad jag är ute efter. på fredag kommer jag synda, då jag och jimmie ska ha mys kväll hemma hos mig med chips och dipp med det är därför jag kör i 4 dagar ist för 3 som man ska...
juste kom på att mina piller(therm line) kommer nästa vecka också så nu ska jag köra hårt som fan! beställde av min låtsas farbror som äger företaget OLIMP som gör massa olika träningspiller

min vikt idag: 62,2
min vikt på söndag:? hoppas på 59!

/Anja Dymkowska





Kommentarer
bubin

Jimmie får inte äta chips, han ska dieta! // sträng coach!

2010-03-17 21:54:30
Mi

du e korkad du som går på äppeldiet :p men tänkte ge dig ett tips som jag brukar göra för att få bort fett på kroppen... drick MASSA vatten! love <3

2010-03-18 18:27:30

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback