Alice i Underlandet


hejsan hejsan,
kom hem inte så länge sen från bion. tyckte inte filmen var så bra som jag förväntade mig, eller rättare sagt alla 3D effekter, tycker att de skulle kunna vara lite bättre gjort. men annars ger jag filmen 4/5 digg! Innan bion drog jag och älsklingen och tog en fika på Waynes på kunsgatan. vart så klart en Chai Latte, tack baby! :) sen var de självklart bio dags.

så nu sitter jag hemma i min säng med datorn i knät och chillar. ska berätta en liten hemlis jag haft i typ 2 veckor, men jag tycker de är så stort så jag tar det i ett nytt inlägg! är helt överlycklig, är så jävla kär!

bilder från bion :D hahhaha
ett gott skratt förlänger livet!


Jimmies blivande profil bild på face?


snygg eller?


ännu snyggare?


någon som påstår att vi är normala? om ja, så håller ja inte med!


MUUUUUU...SIU :D <33

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback