bloggtorka, I know


idag har jag varit jätte dålig på att uppdatera men min dag har jag i princip egnat åt min älskling.
igår drog vi hem till mig eftersom Verra var fett trött o pallade inte ha något, men de ska vi ta igen idag :D
så jag o Jimmie drog till hemköp vid Odenplan, handlade as mkt gott, nya filmer och skit. i morse gjorde jag frukost på sängen åt oss, vart lite olika mackor med massa pålägg och äggröra till de. och älsklingen fick en Cafe Latte by Anjii (tydligen var den jätte god, men jag avskyr kaffe så jag chansade bara på de att den skulle va god) sen tog vi ett mysigt bad tsm och kysstes som vanligt och så :)
efter de drog älsklingen till ICA och pantade flaskorna och jag drog till ungdomsmottagningen mitt emot mitt hus för att få utskrivna mini piller. men jag ska nog köra på Pstav i 3 år. jag är lite slarvig av mig när de gäller piller :S

men men nu sitter jag och väntar på Mandy och vi ska fixa oss hemma hos mig, mamma ska ut på krogen och jag ska hem till Verra. hahha stackars Peter(mammas kille) som får sitta själv hemma med Lillskiten.


aja kameran ska med ikväll så de blir massa bilder img!!
LOVE
/anja



Kommentarer
Sofia

Hur mår du? :)

2010-03-04 20:21:07
URL: http://brunetternasmode.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback