förlåt...


brukar egentligen inte skriva så jätte mkt om mitt privat liv men nu måste jag skriva av mig!

Jimmie,
jag ber verkligen hemskt mkt om ursäkt för allt jag gjort och sagt idag, nu vet jag verkligen hur de känns efter man begått ett misstag. skulle jag kunna spola tillbaka tiden bara 1 minut efter de du sa till mig och inte flippa sönder som jag gjorde skulle allt vara bra. kanske ta det som ett skämt eller liksom som du menade de, love helt enkelt! inte koppla det till saker som hände förr, inte få ryck som jag fick, inte ha någon kvar vid min sida!

tack för att du förlät mig, och jag vill bara säga att jag är jätte ledsen älskling över de som har hänt, jag vet inte vad det var som slog mig. jag klarar mig inte utan dig vid min sida och jag vill inget annat än att vara tillsammans med dig så länge det går!
förlåt igen Jimmie, och tveka aldrig på mina känslor, för jag kan säga stolt och öppet inför alla att jag älskar dig och är förlovad med världens bästa kille!

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback