god morgon


vaknade för ungefär 1 h sen, har hunnit ta ett bad, bädda och fixa sängen, städat lite på mitt rum och klätt på mig, käkat frulle! idag har jag väldigt full proppat schema. skola till 4, möta upp folk efter 4. dra hem och skriva klart om aborterna.skriva mitt CV. duscha eftersom Jimmie kommer hit sen och då vill jag inte springa iväg och lägga mig i badet och låta honom tråka.laga mat. gå till H&M och byta storlek på min bh jag köpte här om dagen.

usch vill inte ens tänka på hur mkt grejer jag har att göra. ja ja nu ska jag sminka mig, här kommer 3 bilder från igår :)


glad Tommie som fick mat som belöning på bra jobb! :D


ledsen Tommie av någon anledning? :(


happy Anji

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback