godmorgon people


jag vet fan inte vad det är som har hänt med mig men något är det.jag har börjat gilla sova. det är sjukt! jag är en sådan person som inte kan sova längre än till 11 kanske när jag är sjukt bakis och sen lovet började har jag sovit till kl 12 typ varje dag och jag har inte ens varit ute och pratat. men de ska vi ändra på idag för jag är så himla fest sugen så det inte är sant :) vaknade inte så länge sen, tog ett bad och nu har jag precis fönat klart mitt hår tagit massa silkes droppar, bytt tampong och tagit en alvedon! snart ska jag smälla i mig lite frukost sen möta mandy och röra mig mot stan. kommer inte bli så värst mkt uppdatering idag eftersom jag ska till jobet mellan 5 och halv 9. och sen ska jag röra mig mot festen på en gång. så jag ska fixa mig på tuben ... kul?

men men vi hörs senare, måste börja fixa mig! :)

ciaaaao



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback