godnatt


nu är det dags för mig att sova men jag måste bara berätta hur efter jag och verra var idag. :)
hahaha hon kom in till stan för att möta mig och jag var tvungen att dra till Rigoletto på kungsgatan för att hämta ut biljetter till Alice i underlandet som jag ska se img med älsklingen. så fick jag och Verra för oss att vi skulle ta en fika efter de på Kófi men eftersom vi fikar där så ofta så komo vi på halv vägs att vi hoppar på 2:an till slussen och sen tar tuben till Medis för att ta en fika på Waynes, men när jag och Verra går upp från tuben känner jag någon lukt och typ ropar ut - "Verra, fan va gott de luktar!" V- "Aah de luktar sushi!" Båda- "Ska vi äta??" hahha
så vi drog tillbaka till Kunsgatan och käkade på Bamboo Palace och Ika och Anjos kom också förbi. fyy fan vad gott de var. massa sushi och massa bananas :D muums


men nu ska jag ta mig ett gals vatten smörja in mitt face med Niveas natt kräm för ung hy och sen sovi sovi :)

GODNATT PÅ ER



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback