hemma hos Klippan


hejsan hejsan, jag vet att min uppdatering suger dase men jag har inte så mkt tid och ork. egnar mitt lov åt mina vänner,jimmie och fest. idag har jag inte gjort så himla mkt, städat hemma lite. självklart gjort en jätte god latte till älsklingen i morse (a) skulle egentligen färgat Amanda hår idag men så vart de ju självklart inte. och sen skulle jag åka till stan för att kolla på kläder med Carro men så vart de inte heller för man hamnade hemma hos Verra. nu ska vi käka pasta made by anjii och polsk gurka till de. muuuuummsss

mer uppdatering sen, kvällens outfit kanske kommer också!

/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback