ingen god natt


kommer nog bli väldigt lite sömn för mig i natt, inte bara för att jag höll på att förlora någon jag älskar över allt annat frivilligt av någon konstig anledning men även massa tjafs och skit hemma, eller ah i helvettet skulle jag kalla det. ingen i vårt hem har respekt för någon, kränkningar, skrik och tjafs är en vardag. kanske lite dåligt av mig att sitta o skriva skit om min egna "familj", morsan, syrran (Matilda) och hennes farsa öppet på min blogg. men ifs så visar jag er bara min verklighet och min vardag, precis de jag skriver om i min blogg. min vardag!

satte mig precis vid datan, fick tyvärr inget svar från min pojkvän som jag har bombat sönder :S
men jag möter honom i Aba kl 07.45 innan hans jobb. måste bara få känna närhet och kärlek av någon.
så mamma drar till USA img och pappa till Polen på torsdag. då är man kvar i Sverige helt själv....aja lugn och ro på sätt och vis iaf.
men nu ska jag klicka in på hemnet och kolla på lägenheter, dags att flyga ut ur boet känner jag!

/Anja



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback