Lycklig Anjii


så där ja, så nu är Brunchen på Berns avklarad. Efter de drog jag till stan och mötte upp Verro och Marre som kollade på klänningar till sina 18års dagar. Verra har ju bara 6 dagar kvar som en liten korv och Marre 16 dagar kvar tills de är vuxna. AVIS!!!! men men, så Verra köpte en as snygg WOW klänning. hon kommer verkligen synas på festen. så nästa helg blir de mucho firande och massa polski middagar, och veckan efter de ere ju Marres tur och då blir de polski polski fest och krogen och skit också! skit najs!! :D
sprang även förbi guldfynd när vi var i gallerian, yaapp, Anji is happy! VERY HAPPY!

snart ska jag möta upp Jimmie, ta en fika och sen är det dags för Alice i underlandet! :D
bilder från Brunchen
Enjoy


Ostron?! njaa inte min tallrik inte, morsans fick bli fottad, såg gott ut men jag avstog!


Matilda


jag

'
mamma och Tildu



Kommentarer
-L

cool header! :)

2010-03-07 19:37:30
URL: http://leeoonooraa.blogg.se/

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback