mums med pasta


hallelåja,
käkade precis lite pasta med soltorkade tomater och kyckligfilé. känner att jag bör flytta till Italien när jag blir äldre, italiensk mat är de bästa som finns och min familj käkar olika pastor typ varje dag! (a)
idag hade jag som sagt idrotts dag och då gick jag och Amanda prommenad med typ halva skolan, det var ingen som orkade åka skidor eller långfärdsskridskor. Efter de drog vi till stan och mötte upp Hanni och shoppade loss.

nu ska jag göra i ordning lite fruktsallad till mig och lillasyrran, är hemma själv med henne.

bilder från idag
enjoy


så himla härligt väder de var när vi tog prommis så jag var tvungen att fota



Anjii bananjii

fin bild på Amanda!!!(en vanlig)


Mandy smajjjl


anji och hanky


mina brudar :)

/Anjiii



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback