plugg plugg och ännu mer plugg


shuuu,
har precis kommit hem från kyrkan med familjen. innan de drog vi och käka pizza, muuums vart en med oxfilé och bearnesesås! riktigt gott, men eftersom pizzorna är enorma där fick jag bara i mig en halv och tog med mig andra halvan hem för de är typiskt mig att tänka tillbaka på den goda smaken och bli sugen igen. ahahha
 
lägger upp lite bilder på mig och min lillasystser i stan! ;)

just nu ska jag plugga lite, göra klart power pointen först och främst och sedan börja planera nya arbete i sam, ska även rita upp en mind map till engelska arbetet om illegal abort.






/Anja Dymkowska



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback