polska läkemedel is the shit


godkväll alla läsare,
har precis tagit ett jätte varmt bad, smörjat in mig med tigerbalsam för att värma upp kroppen och svettas mkt i natt så jag får bort mitt jävla virus jag fångat upp. måste verkligen säga att polska piller är typ mirakel piller, mår tusen gånger bättre efter att mamma gav mig en dos av typ 5 piller och massa äckliga lösningar för halsen, men de e ju najs. vill ju inte vara sjuk till helgen.

idag vart de thaimat till middag, självklart hade jag extra mycket chili i min mat nför jag känner knappt någon smak och jag vill bränna bort bakterierna som jag har i halsen! ;)

hörs senare, dags att föna håret!


älskade ängel! :D



Kommentarer

Designen är gjord gratis av: Jimmie Björkman

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback